1e dag - Reisverslag uit Bukit Lewang, Indonesië van Tineke, Frans, Maria en Bertus reis - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Bukit Lewang, Indonesië van Tineke, Frans, Maria en Bertus reis - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Tineke, Frans, Maria en Bertus

15 September 2017 | Indonesië, Bukit Lewang

Onze reis begon al goed met vertraging. De catering van de KLM was nog niet klaar met bevoorraden. Maar rond 13.30 uur gingen we uiteindelijk toch de lucht in. Het gevolg was wel dat onze koffers niet vanuit Kuala Lumpur naar Medan meegingen. Dus in Medan een hoop papieren in moeten vullen, allemaal één voor één met kopieën van passen en boarding-passen. Gelukkig stond onze gids trouw te wachten. Hij sprak een aardig woordje Nederlands. Het eerste stuk door Medan was heel druk, al het verkeer rijdt min of meer links, maar in ieder geval flink door elkaar. Vrachtwagens, brommertjes eventueel met zijspan, kleine busjes zoeken allemaal hun eigen weg.
Nadat we Medan verlaten hadden werd het wel rustiger maar ook veel hobbeliger. Grote gaten in de weg, dus soms stapvoets richting de ecolodge in Bukit Lawang. Hier werden we verwelkomd door de gids van morgen. Het laatste deel van de reis begon het te regenen en dat is nu nog zo.
Wel warm. Mooie kamer, met open dak in de douche. En heerlijk gegeten!

• 15 September 2017 - 16:34

Sylvia:

Maria, perjalanan besar!

• 15 September 2017 - 22:40

Mieke:

Nou dat begon lekker Tien. Ik hoop dat jullie koffers snel zullen volgen want je zit gelijk om het hand ntuurlijk.

• 16 September 2017 - 09:42

Johan:

Jammer om te horen dat je even zonder koffers zit
    Hopelijk volgen ze snel, maar laat dat de vakantiestemming vooral niet bederven.

• 16 September 2017 - 10:22

Trudy:

Goed begin van jullie vakantie! Aad vraagt of jullie in een caravan zitten, met een open dak bij de douche. Heel veel plezier allemaal, groetjes Aad en Trudy

• 16 September 2017 - 11:27

Ina:

Zo vakantiegangers, het avontuur is begonnen. Wel even wennen aan het andere klimaat zeker? Gelukkig de koffer weer onder bereik. Wel zo prettig. Fijne dag vandaag!